Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Τι ζήτησε ο Ψινάκης από τον Κικίλια

Τι ζήτησε ο Ψινάκης από τον Κικίλια
Συνάντηση με τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης, Βασίλη Κικίλια, είχε ο Δήμαρχος Μαραθώνα, Ηλίας Ψινάκης αναφορικά με την έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη για τα οικονομικά του Δήμου.


Η συζήτηση διήρκησε περισσότερο από μία ώρα και σε αυτή συμμετείχε και ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ.

Ο Ηλίας Ψινάκης, εξερχόμενος της συνάντησης, ζήτησε να κινηθούν όσο το δυνατό γρηγορότερα οι διαδικασίες για τη συγκεκριμένη έρευνα ενώ δήλωσε: «Πολλοί πιστεύουν ότι άμα ζητήσεις βοήθεια δεν την έχεις κι εγώ είχα ίσως λίγο στο μυαλό μου το σύστημα. Αυτό δεν συμβαίνει. Όσες φορές εγώ έχω ζητήσει βοήθεια και ειδικά από τον υπουργό αλλά και τον αρχηγό μου την έδωσαν αμέσως και θα 'καθαρίσει' αμέσως το θέμα που ζήτησα».

Στο μεταξύ, ο Βασίλης Κικίλιας, σημείωσε: «Σε ο,τι μας αφορά και σε ο,τι αφορά το ελληνικό κράτος, την ελληνική Πολιτεία έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι εποχές της ατιμωρησίας για τους λίγους και τους επιτήδειους και αυτούς οι οποίοι θεωρούν ότι μπορούν να ζουν εις βάρος των πολλών».
Πηγή:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.