Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Λαζόπουλος: Δεν μόνταρα το βίντεο του Χαϊκάλη, απλά δυνάμωσα τον διάλογο

Δείτε πώς καλωσόρισε τους τηλεθεατές

Λαζόπουλος: Δεν μόνταρα το βίντεο του Χαϊκάλη, απλά δυνάμωσα τον διάλογο

Με ξανθιά περούκα αλά Χριστόδουλος Ξηρός ο Λαζόπουλος στο Αλ Τσαντίρι- Βολές και κατά Άδωνι Γεωργιάδη για τις καταγγελίες του τελευταίου σχετικά με εμβάσματα του ηθοποιού στο εξωτερικό...

Με ξανθιά περούκα αλά Χριστόδουλος Ξηρός και... μουστάκι αντί για μούσι ξεκίνησε τις εκπομπές του για το 2015 ο Λάκης Λαζόπουλος....
Στο «Αλ Τσαντίρι» της Τρίτης τους τηλεθεατές «υποδέχθηκε» το πρόσωπο των ημερών, αλλά με σχόλια που παραπέμπουν και στο προεκλογικό κλίμα: «Έεεε; Γαμ... το μαλλί! Ξηρός στην Ανάβυσσο κι εγώ εδώ στην άβυσσο. Πώς θα κλάψω εγώ με το μαλλί αυτό; Θέλω να σπαράξω. Όταν θες να σπαράξεις, το μαλλί παίζει τεράστιο ρόλο. Μπορεί να βγει μια χήρα με τέτοιο μάλλι και να κλαίει για τον άντρα; Την βλέπω εγώ σαν γείτονας έτσι να κλαίει. Τι λέω από μέσα μου; "Καλή καργ... και του λόγου σου". Από μέσα μου θα το πω δεν θα το πω απ' έξω μου, μη με χρεώσει το ΕΣΡ για αυτά που σκέφτομαι από μέσα μου μου» είπε ο Λάκης Λαζόπουλος και συνέχισε: «Είναι πιο ωραίος. Αυτό το μαλλί είναι σαν τρομοκρατική ενέργεια που έκανε ο ίδιος στον εαυτό του. Δεν υπάρχει αυτό. Το κάνεις αυτό στον εαυτό σου; Πώς κοιτιέσαι στον καθρεύτη μετά; Δεν κάνεις "αααα"»!

Στη συνέχεια της εκπομπής αναφέρθηκε και στο περίφημο βίντεο του Παύλου Χαϊκάλη, διευκρινίζοντας πως δεν έκανε σε αυτό καμία παρέμβαση πέρα από το να καθαρίσει τον ήχο και στη συνέχεια το παρέδωσε και πάλι στον βουλευτή των ΑΝΕΛ, ο οποίος με τη σειρά του το έδωσε στην Αστυνομία. «Δεν έκανα κανένα μοντάζ. Μοντάζ σημαίνει όταν κόβεις λόγια. Τον Χαϊκάλη τον ξέρω 20 χρόνια. Μου έδωσε ένα υλικό που είχε παραδώσει στην Εισαγγελία. Πήγε μετά από 15 μέρες και τους έδωσε και άλλο. Δεν του είπαν ήταν παράνομο το πρώτο, μην μας δίνεις και το δεύτερο. Ήταν νόμιμο, εγώ καθάρισα τον ήχο. Δυνάμωσα τον διάλογο για να καταλαβαίνουν. Δεν τα μοίρασα εγώ, δεν πείραξα καμία φράση. Δεν έκοψα καμία φράση. Εγώ το έδωσα στον Χαϊκάλη και όταν με ρώτησε ο Παπαδάκης, τι να πω δεν ξέρω. Αφού το ξέρω. Να κάνω τον μαλ.... Και να λένε ότι έπαιζε το βίντεο και δεν έλεγε τίποτε».

Βέλη εξαπέλυσε και κατά του Άδωνι Γεωργιάδη για την καταγγελία του τελευταίου ότι έβγαλε 3 εκατ. ευρώ στο εξωτερικό, τονίζοντας πως ελέγχεται πριν και μετά από κάθε εκπομπή του, ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το ΛΑΟΣ του κ. Καρατζαφέρη και τις ύποπτες όπως τις χαρακτήρισε επερωτήσεις που έκανε αυτός και οι βουλευτές του για τα υποβρύχια και τα ελικόπτερα Super Puma.
Δείτε σχετικό VIDEO ΕΔΩ

Πηγή:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.