Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

«Η καλύτερη στιγμή τώρα να είσαι Έλληνας» λέει ο «γκουρού» του παγκόσμιου μάρκετινγκ

Ομιλία στο BCA

«Το ... δεν γίνεται, πρέπει να φύγει από το μυαλό των Ελλήνων και να αντικατασταθεί από το γίνεται», λέει ο Πίτερ Οικονομίδης

«Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Έλληνας» είπε ο Πίτερ Οικονομίδης -που θεωρείται, από πολλούς, «γκουρού» του παγκόσμιου μάρκετινγκ- στην έναρξη ομιλίας του, χθες στο πλαίσιο των μηνιαίων ομιλιών και σεμιναρίων που διοργανώνει το BCA.

Όπως αναφέρει σημερινή σχετική ανακοίνωση, ο ομιλητής υπογράμμισε ότι το «μυστικό της επιτυχίας» ενός πετυχημένου ονόματος (μάρκα) είναι να ξεκινήσεις με το «γιατί κάνεις αυτό που κάνεις» και όχι με το «τι είναι αυτό που κάνεις».

Φέρνοντας παραδείγματα νεοφυών επιχειρήσεων που κατάφεραν να αναδειχθούν σε διεθνές επίπεδο, ο διάσημος ομιλητής εστίασε στη σημασία της φήμης για ένα brand, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «[…]μάρκα σημαίνει φήμη και η φήμη είναι σαν τις πατημασιές μας στην άμμο. Εμείς οι Έλληνες έχουμε αφήσει σπουδαία αποτυπώματα και το γνωρίζουμε καλά αυτό».

«Ο κόσμος ακούει και ακολουθεί όποιον του μιλά για ενδιαφέροντα πράγματα, όχι για προϊόντα, ήταν ένα από τα κεντρικά μηνύματα της ομιλίας του, σημειώνοντας ότι «τα σπουδαία brands είναι αυτά που έχουν κάτι να πούνε, αυτά που καταφέρνουν να ευθυγραμμίσουν τους αγοραστές με τους πωλητές».

Τέλος, σχολίασε ότι «το ... δεν γίνεται, πρέπει να φύγει από το μυαλό των Ελλήνων και να αντικατασταθεί από το γίνεται».

Πηγή:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.