Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Απίστευτο: Απατημένος άνδρας κόλλησε τα γεννητικά όργανα της συζύγου του με δυνατή κόλλα

Οι αντιδράσεις των απατημένων συζύγων ποικίλλουν στη Νότιο Αφρική, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνούν κάθε φαντασία. Όπως ενός 45χρονού άνδρα που υποψιάστηκε η 40χρονη γυναίκα του τον απατά.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο θείος του, της την «έπεσε» ανοικτά. Αυτή και μόνο η κίνηση του θείου του ήταν αρκετή για να ξεκινήσει ο 45χρονος απίστευτες σκηνές ζηλοτυπίας.
Ώσπου έκανε κάτι που ξεπερνά κάθε φαντασία. Σύμφωνα με το θύμα, την 40χρονη γυναίκα από τη Νότιο Αφρική, ο 45χρονος την κλείδωσε στην κρεβατοκάμαρά τους και απειλώντας ότι θα της κόψει το λαιμό με το μαχαίρι που κρατούσε, την υποχρέωσε να κάνει ό,τι του λέει.

«Ήμουν τρομοκρατημένη, λίγο πριν είχε προσπαθήσει να μου κόψει το χέρι», λέει η 40χρονη και προσθέτει: «Με διέταξε να ξαπλώσω στο κρεβάτι και να ανοίξω τα πόδια μου. Στη συνέχεια πήρε μια σούπερ κόλλα και την εφάρμοσε στα γεννητικά μου όργανα. Έκλαιγα, δάκρυα κυλούσανε στο πρόσωπό μου, τον ικέτευα να σταματήσει, ωστόσο, ο ίδιος δεν φαινόταν να ενδιαφέρεται».
Η 40χρονη προσπάθησε να αφαιρέσει αμέσως μετά την κόλλα, ωστόσο, ήδη της είχαν προκληθεί σοβαρά προβλήματα. Οι πόνοι που περνά ακόμη και τώρα, αρκετό διάστημα μετά το περιστατικό είναι φρικτοί, ενώ οι γιατροί της είπαν ότι δεν θα μπορέσει να ξανακάνει σεξ στη ζωή της.
Σύμφωνα με το θύμα, ο 45χρονος μετά το περιστατικό εξαφανίστηκε και δεν έχει εντοπιστεί από τις Αρχές. «Θέλω να τον συλλάβουν γιατί φοβάμαι ότι θα μου κάνει ξανά τα ίδια», λέει και καταλήγει: «Φοβάμαι ότι μπορεί να επιστρέψει ανά πάσα στιγμή και να μου κόψει το λαιμό...»
Πηγή:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.