Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

ΧΑΡΟΥΛΑ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ- Ο Ψηνάκης είναι ένα τίμιο άτομο. Τώρα η διοίκηση είναι ένα άλλο κομμάτι. O Βαρνάβας αποφάσισε να κάνει την ανατροπή και με εξέλεξε για τοπική πρόεδρο.

Συνέντευξη με την τοπική προέδρο της Δημοτικής Κοινότητας Βαρνάβα.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Κα Χαρούλα, παρακαλούμε πέστε μας, πως και εμπλακήκατε με την πολιτική και πως σας προσέγγισε ο Ψινάκης.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μου προτάθηκε από τον συνδυασμό του Ψινάκη να ασχοληθώ με τα του χωριού μας και ωθήθηκα για να μην πω πιέστηκα, από ανθρώπους που αγαπώ και υπολήπτομαι να το κάνω. Με πρότειναν ξέροντας τι μπορώ να προσφέρω, και δέχτηκα ξέροντας από την αρχή ότι όλη αυτή η έκθεση ξεπερνούσε τόσο εμένα, που πάντα κρατούσα χαμηλό προφίλ  όσο και τους δικούς μου ανθρώπους , που ήθελαν να ηρεμήσω και να ξεκουραστώ επιτέλους.

Ο Ψινάκης είναι ένα τίμιο άτομο που κατέβηκε χωρίς κομματικές ετικέτες που απεχθάνομαι και για το μόνο που ήμουν σίγουρη, είναι ότι το όνομά του δεν θα συνδεόταν με οικονομικά σκάνδαλα. Τώρα η διοίκηση είναι ένα άλλο κομμάτι που δεν μπορούσα να ξέρω αν το κατέχει .
ΕΡΩΤΗΣΗ: Η προεκλογική εκστρατεία είναι συνήθως επίπονη απαιτεί διαφημιστικές καμπάνιες συγκεντρώσεις  επισκέψεις σε σπίτια κλπ. Εσείς πως τα αντιμετωπίσατε.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν αγωνίστηκα καθόλου για να βγω εγώ, πόσο μάλλον για να βγει εκείνος. Μόνο που εξέθεσα το πρόσωπό μου, μου αρκούσε. Το πακέτο με τα ψηφοδέλτια που μου έδωσαν για να μοιράσω το επέστρεψα κλειστό. Ξέρω πως άτομα που με ξέρουν προσωπικά με στήριξαν και έκαναν αγώνα για μένα . Όμως εγώ η ίδια δεν το κούνησα από το σπίτι μου μη θέλοντας να υποβιβάσω τους ψηφοφόρους . Προκαλώ  όποιον ξέρει να χτύπησα μια πόρτα ,  να το πει Δημόσια .
Η συγκέντρωση που έγινε στο σπίτι μου προεκλογικά , ήταν να γίνει στο σπίτι μιας συνυποψήφιας μου αλλά ακυρώθηκε τελευταία στιγμή και ανέλαβα να το κάνω εγώ για να το καλύψω και έτρεχα πανικόβλητη να τα προλάβω όλα.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ο Βαρνάβας αποφάσισε να κάνει την ανατροπή και με εξέλεξε.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιο ήταν το προεκλογικό κλίμα και πως σας αντιμετώπισαν οι γηγενείς συν-υποψήφιοι.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σιχάθηκα τη ζωή μου από την ίδια ώρα. Το κλάμα που έπεσε έξω από το Δημοτικό από όσους είχαν ράψει κοστούμια είναι πέραν πάσης περιγραφής. Η ίντριγκα ,η δολοπλοκία  και το ψέμα έστησαν χορό.  Δεν μπορούν κάποιοι να το χωνέψουν ότι βγήκε μια «ξένη». Βγήκα όμως . Χωνέψτε το πια και είμαι εδώ γι αυτούς που με εμπιστεύτηκαν και όπως είχα πει από την αρχή -αν ανατρέξετε στη σελίδα μου στο φεις μπουκ- , θα είμαι εδώ φαντάρος και αξιωματικός μαζί ,στην υπηρεσία του χωριού που εγώ επέλεξα   να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου. Το επέλεξα μέσα από πολλές άλλες επιλογές που είχα.  Δεν βρέθηκα τυχαία  επειδή γεννήθηκα εδώ  και δεν είχα που αλλού να πάω .
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως χειρίζεστε τα θέματα του Βαρνάβα στο δήμο, τι παραλάβατε και πως τα πάτε με τους συνεργάτες σας.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η αξιοπρεπής παρουσία και η δυναμική διεκδίκηση των συμφερόντων του τόπου μας είναι το μόνο που υποσχέθηκα και αυτό κάνω.  Άλλωστε , δεν βρήκα ούτε «ένα καρφί στον τοίχο»… Τώρα στην πορεία είδαμε πως  μπορούμε να λύσουμε  και κάποια προβλήματα που χρόνιζαν… Να μπουν θεμέλια για ακαδημίες , camp, ΚΑΠΗ κλπ.  Τα πράγματα δεν είναι ανθηρά γενικά και το Δημόσιο έχει τους δικούς του ρυθμούς..
Όμως έχω αγάπη, συνεννόηση και εκτίμηση από τους συνεργάτες μου στην Κοινότητα και ακόμη και με τα ψέματα γίνονται και θα γίνουν πράγματα. Στην τελική όποιος νομίζει ότι μπορεί καλύτερα τον προκαλώ να έρθει  εδώ. Να δει τις συνθήκες και να δουλέψει ώρες ατελείωτες χωρίς φράγκο, όπως εγώ. Απ έξω απ το χορό όλοι πολλά τραγούδια ξέρουμε
ΕΡΩΤHΣΗ: Σε λίγους μήνες ολοκληρώνεται ο πρώτος χρόνος διοίκησης – διαχείρισης των κοινών πραγμάτων στον τόπο μας. Θα ήταν χρήσιμο  να διαμορφώσουν οι συμπολίτες μας μια εικόνα αξιολόγησης του έργου σας.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Την πρώτη Σεπτεμβρίου που θα κλείσω χρόνο , θα σας κάνω ένα γραπτό απολογισμό, ώστε κι εσείς να ξέρετε τι σας γίνετε , καθώς και ποιες είναι οι εργασίες που έγιναν ή πρόκειται να γίνουν . 
Ευχαριστούμε την Κα Πρόεδρο για την συνέντευξη αλλά και την υπόσχεση που μας έδωσε να επαναληφθεί και στο μέλλον, για το έργο, τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το χωριό μας.
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

1 σχόλιο:

  1. Έντιμος αλλά ανίκανος. Πέσαμε από την σκύλα στην Χάρυβδη. Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ. Η υπομονή, η ανοχή τελειώνει οι χωριανοί μαζεύουν ήδη πέτρες. Πρόσεχε γιατί θα σε πάρουν και εσένα σβάρνα λόγω εγγύτητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.