Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Σοφία Λόρεν: Ο έρωτας, οι αποβολές και η κατάθλιψη

Η Σοφία Λόρεν σε συνέντευξη μίλησε για τις αποβολές, τον έρωτά της με τον Κάρι Γκράντ και τους φόβους που αντιμετώπισε την περίοδο εκείνη.
Στα γυρίσματα της ταινίας με τον Κάρι Γκραντ, υπήρχαν φήμες ότι ετοιμαζόσασταν να παντρευτείτε.

«Ήταν μία περίεργη περίοδος της ζωής μου. Ήταν πολύ δύσκολο για μένα να αποφασίσω να αφήσω την Αμερική. Ο Κάρι Γκραντ ήταν ερωτευμένος μαζί μου και ήθελε να με παντρευτεί θα ήταν σκανδαλώδες να αφήσω τον Κάρλο. Ο αμερικανικοί Τύπος ήταν πολύ σκληροί με την Ίνγκριντ Μπέργκμαν όταν άφησε τον σύζυγο της και φοβόμουν ότι θα υπήρχε ακριβώς η ίδια αντίδραση εάν εγκατέλειπα την Ιταλία».
Πώς ήταν ο Κάρι Γκραντ;
«Ένας υπέροχος άνθρωπος. Ο πιο κομψός και γοητευτικός άντρας που έχω γνωρίσει. Εντυπωσιακά όμορφος. Ήταν ο τύπος του άντρα που σου έκοβε την ανάσα όταν έμπαινε σε έναν χώρο. Η κίνησή του ήταν σχεδόν χορευτική. Είχε εξαιρετικό στυλ και υποδειγματική δημόσια συμπεριφορά. Ήτα πολύ ρομαντικός. Ο τύπος του άντρα που σου έστελνε εκατοντάδες τριαντάφυλλα».
Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς θα ήταν η ζωή σας αν τον είχατε παντρευτεί και είχατε παραμείνει στην Αμερική;
«Αυτή η κατάσταση ήταν τραυματική για μένα εκείνη την εποχή. Δεν μετάνιωσα που αποφάσισα να επιστρέψω στην Ιταλία. Πρέπει να κάνεις τις επιλογές σου κάθε φορά και να συνεχίζεις να ζεις με αυτές. Δεν μου αρέσει να κοιτάω πίσω. Δεν μπορείς να αλλάξεις το παρελθόν, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει πια. Ο Κάρι Γκραντ περιέπλεξε τα πράγματα για μένα. Είχα σκοπό να κάνω οικογένεια με τον Κάρλο, οπότε αυτή ήταν η σωστή απόφαση για μένα. Έχω βέβαια αμφιβολίες γι' αυτό».
Δυσκολευτήκατε γα αποκτήσετε παιδιά. Πρέπει να ήταν μια εξαντλητική διαδικασία.
«Ήταν το καλύτερο τεστ θέλησης για τον εαυτό μου. Μετά τις αποβολές που είχα, ένιωθα κατάθλιψη.  Ήθελα τόσο πολύ να αποκτήσω παιδιά. Πήγαινα σε διαφορετικούς γιατρούς κατ έπαιρνα συμβουλές και ιατρικές γνώμες. Όταν γεννήθηκε ο πρώτος μου γιος, ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου».

Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.