Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Παραολυμπιακοί 2016: Συγκίνηση στην πρώτη απονομή μεταλλίων για την Ελλάδα...

Παραολυμπιακοί 2016: Συγκίνηση στην πρώτη απονομή μεταλλίων για την Ελλάδα (Video) - MediaΙδανικότερο ξεκίνημα στους 15ους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο δεν θα μπορούσε να φανταστεί η ελληνική αποστολή καθότι με το «καλημέρα» κέρδισε ένα χάλκινο και ένα χρυσό μεταλλείο στο αγώνισμα  της σφαίρα κατηγορίας F32.  

Ο Θανάσης Κωνσταντινίδης με...
φοβερά παγκόσμια ρεκόρ κατέκτησε το χρυσό και  ο Δημήτρης Ζησίδης κέρδισε το χάλκινο στην ίδια κατηγορία, με την απονομή των μεταλλίων να πραγματοποιείται σε κλίμα συγκίνησης για ολόκληρη την ελληνική αποστολή.

Κωνσταντινίδης: «Αφιερωμένο στη μνήμη του πατέρα μου το χρυσό μετάλλιο»
Στον πατέρα του, που τον έχασε πρόσφατα, αφιέρωσε το χρυσό μετάλλιο στη σφαίρα ο Θανάσης Κωνσταντινίδης, ο οποίος σε λίγα 24ωρα θα έχει την ευκαιρία να διπλασιάσει τα μετάλλιά του στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, αφού μετέχει και στην κορίνα.

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Θέλω ν` αφιερώσω αυτό το μετάλλιο στη μνήμη του μπαμπά μου που τον έχασα πρόσφατα. Θέλω να ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσα τη χαρά και την τιμή να ζήσω αυτή τη μοναδική στιγμή. Είναι πραγματικά μοναδική στιγμή για μένα να ακούω τον εθνικό και να βλέπω τη σημαία να κυματίζει ψηλότερα απ` όλες, γιατί εγώ, έκανα κάτι για την πατρίδα μου. Από τη δική μου προσπάθεια. Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω τον μεγάλο χορηγό μας τον ΟΠΑΠ, για την στήριξη που μας προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια», είπε ο Θανάσης Κωνσταντινίδης....


Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.