Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ / ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Ν. ΜΑΚΡΗΣ: Η Δήλωση της παραίτησης της Τοπικής Συμβούλου Ευγενίας Αθηνάς Φώη

Παραίτηση με εντονη γεύση ειλικρίνειας και εντιμότητας. 
Ελάχιστες οι εξαιρέσεις από το "σκυλολόι" των άθλιων και ανίκανων αυτοδιοικητικών που καταδυναστεύουν τις ζωές μας. Ας το ακούνε μερικοί (Βαρνάβα) που το παίζουν  αδιάφορα.
Δήλωση Παραίτησης τοπικής Συμβούλου Ευγενίας Αθηνάς Φώη από το Δήμο και την Δημοτική Κοινότητα Νέας Μάκρης.
Σε όλη την ζωή μου απέφευγα την “εξουσία”, την “εξουσία” όπως την αντιλαμβάνονται οι άλλοι.
Το θεσμικό ρόλο που θα σε ορίσει, θα σε κρίνει και θα σου ρουφήξει όλη τη δημιουργικότητα. Το απέφευγα διότι πίστευα πως ο κάθε πολίτης, ο κάθε άνθρωπος θα μπορούσε εν δυνάμει να φτιάξει την κοινωνία όπως την ήθελε. Απέφυγα να ασχοληθώ με την πολιτική στα Χανιά της Κρήτης όπου ζούσα 7 χρόνια και αρκέστηκα στην επαγγελματική μου ιδιότητα ως συντονίστρια και οργανώτρια, πολλές φορές σε συνεργασία με τους Δήμους, αλλά όχι ως αιρετή. Επιστρέφοντας στην πόλη που μεγάλωσα παρασύρθηκα πιστεύοντας ότι μια τέτοια “εξουσία” θα μου έδινε την δυνατότητα να δημιουργήσω περισσότερα πράγματα και να υλοποιήσω πιο εύκολα αυτά που θεωρούσα ορθά για την μια κοινωνία. Πίστευα ότι θα μπορούσα να επενδύσω το μέλλον της οικογένειας μου εδώ, αποφασισμένη να συμμετέχω ενεργά στα κοινά, σύντομα όμως ανακάλυψα πως έκανα λάθος. Ο αρχικός μου προβληματισμός κατέστη αληθείς. Η Θεσμική “εξουσία”, δεν έχει ουσία και αν έχει, απαιτεί μεγάλη πολυτέλεια χρόνου και πάντα κάπου κολλά. Τα πρώτα 2 Χρόνια της εκλογής μου, προσπάθησα σε όλους τους τομείς να αγωνιστώ και να συμβάλω, βρέθηκα μέλος όλων των Διοικητικών Συμβουλίων, των νομικών προσώπων του Δήμου και προσπάθησα να συνεργαστώ σε όλους τους τομείς, από τον Πολιτισμό, μέχρι και την τεχνική υπηρεσία. Σήμερα φτάνω στο σημείο να πω, πως μάλλον δεν είμαι γεννημένη πολιτικός. Ο τρόπος που σκέπτομαι και λειτουργώ είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα των υπολοίπων αιρετών συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης. Δεν μου δόθηκε ποτέ καμιά αρμοδιότητα εξ ολοκλήρου, εκτός από το Σινεμά Αλίκη, και ότι έκανα ήταν καθαρά από δική μου πρωτοβουλία με έντονους διαξιφισμούς και εσωτερικό ανταγωνισμό μέσα στην παράταξη.
Η ζωή όμως δεν έχει άπειρο χρόνο και είναι ανώφελο να προσπαθείς να δώσεις το χρόνο σου όταν κανείς δεν σου τον ζητά ή να παρακαλάς να δώσεις σε ένα Δήμο που δεν θέλει να πάρει. Αυτό Φυσικά Ήταν ξεκάθαρο από την στάση που υπήρχε όσο αφορά τα κέντρα πρόληψης. Κατάλαβα στα 2 αυτά χρόνια ότι δεν είμαι φτιαγμένη από το υλικό που δεν σπάει σε κάθε παραλογισμό και σε κάθε αδικία, ότι δεν έχω την υπομονή και το χρόνο να αντιμετωπίζω το κάθε χτύπημα κάτω από την ζώνη ορισμένων ανθρώπων που άλλο δεν έχουν στην ζωή τους, μα την φήμη, την εξουσία και το χρήμα. Η πολιτική δεν μου ταιριάζει και αποφάσισα να φύγω από αυτό. Παραιτούμαι από τοπικός σύμβουλος διότι δεν υπάρχει περίπτωση να μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω αυτά που θέλω, οπότε δεν θα μπορούσα να κρατήσω το λόγο μου απέναντι σε αυτούς που με ψήφισαν. Φεύγω όμως πολύ ικανοποιημένη για τη δουλειά που έχω κάνει μέχρι τώρα και για αυτό όσοι γνωρίζουν ...γνωρίζουν. :)
Δεν μπορώ όμως να κατηγορήσω κανέναν, Ίσα ίσα οφείλω να ευχαριστήσω το σύμπαν για αυτή την ευκαιρία που είχα να μάθω τι σημαίνει τοπική αυτοδιοίκηση για να κατανοήσω περισσότερο το χάλι της χώρας που ζω. Σπούδασα και έζησα στο εξωτερικό και επέστρεψα από την αγάπη μου για τον τόπο μου, μα η Ελλάδα μου και ο τόπος μου δεν αγαπάει τα παιδιά του.
Σε μια χώρα που διπλώνει κάθε μέρα, εάν η τοπική αυτοδιοίκηση δεν καταλάβει τι σημαίνει τοπική οικονομία, τοπική συνεργασία, και τοπική παραγωγή δεν έχει κανένα μέλλον. Για μένα Σκοπός του Δήμου είναι η ανασυγκρότηση της περιοχής. Οικονομικά, πολιτιστικά, και εκπαιδευτικά. Σκοπός του Δήμου δεν είναι μόνο να καθαρίζει τα σκουπίδια ή να φέρνει εταιρίες για εκδηλώσεις ή να προσλαμβάνει επαγγελματίες από άλλους δήμους ή να ξοδεύει ποσά εκεί που δεν έχει ουσία. Σε μια τέτοια στιγμή Δήμος για μένα σημαίνει ότι επενδύει στους πολίτες, στις ικανότητες των πολιτών. Σημαίνει στρατηγικό σχεδιασμό παραγωγής και στρατηγικό πενταετές πλάνο αναβάθμισης της τουριστικής ταυτότητας της περιοχής. Εάν κάτι τέτοιο υπάρχει και εγώ ως αιρετή δεν το γνωρίζω που έχω σχετικές γνώσεις, τότε κρίμα για την οργάνωση και το δια ταύτα του Δημοσίου. Παράλληλα, δεν μπορώ να ζητήσω συγγνώμη από κανέναν διότι είμαι σίγουρη πως έκανα όλα αυτά που ήταν ανθρωπίνως δυνατόν να κάνω στα πλαίσια των καταστάσεων και των συνθηκών και μια προσεκτική ματιά το αποδεικνύει.
Όμως είμαι μητέρα ενός παιδιού 5 ετών και ο πρώτος ρόλος μου είναι να είμαι μητέρα και για να το κάνω αυτό καλά, χρειάζομαι ηρεμία ψυχής και ο τίτλος της τοπικής συμβούλου, μόνο αυτό δεν μου έχει δώσει. Είναι θέμα αξιοπρέπειας να συνεχίσει κανείς να χάνει τον χρόνο του με κάτι που δεν αποδίδει. Η παραίτηση μου λοιπόν είναι από τον τίτλο, ΟΧΙ από την Ιδέα της προσφοράς. Ευχαριστώ θερμά τους αιρετούς που συνεργάστηκαν μαζί μου κατά την διάρκεια αυτών των 2 ετών. Τον Κ. Γιώργο Νησιώτη, τον Κ Γιώργο Ζούρο, τον κ. Αδάμ Μεγαγγιάνη, τον κ. Κωνσταντίνο Τσίρκα, την κ. Βασιλική Σταυρακοπούλου, και τον κ. Βασίλη Τσουπρά, τον Κ. Γιώργο Κοροβέση και όλους τους υπαλλήλους που πάντα ήταν πρόθυμοι να βοηθήσουν. Λυπάμαι που δεν πρόλαβα να συνεργαστώ με άλλους που ίσως θα μπορούσαμε και ευχαριστώ και όλους αυτούς οι οποίοι δεν ήθελαν να συνεργαστούν διότι με βοήθησαν να φτάσω σε αυτή μου την απόφαση. Όλοι οι αιρετοί είναι υποχρεωμένοι να συνεργάζονται για το καλό των δημοτών και όχι να προσωποκεντρίζουν τις επιτυχίες τους, σε πολλές περιπτώσεις βασισμένοι στις δουλειές άλλων. Αυτά, χωρίς όμως να ισοπεδώνω τα έργα που κάνουν όντος κάποιοι αιρετοί για όλους μας.
ΘΑ ήθελα να τονίσω επίσης κάτι πολύ σημαντικό. Εάν είναι να δώσουμε μια ευκαιρία στην Ελλάδα να αλλάξει, άρα μια ευκαιρία στην περιοχή μας να ζωντανέψει, θα πρέπει αυτή η αλλαγή να προέρθει από εμάς ως ανθρώπους, ως κοινωνία. Αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι το σύστημα και οι διαδικασίες διοίκησης, όχι μόνο εθνικά αλλά και τοπικά είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της Ελλάδας μας. Η Κοινωνία δεν πρέπει να έχει ανάγκη το κράτος τόσο πολύ, διότι σε λίγα χρόνια το κράτος δεν θα έχει να δώσει τίποτα έτσι και αλλιώς. Είναι η ώρα να αρχίσουν οι κοινωνίες των πολιτών να οργανώνονται και να γίνουν όσο πιο αυτόνομοι πολίτες μπορούν, τουλάχιστον σε κάποια θέματα.. Ίδη εν μέρη αυτό γίνεται με τους συλλόγους γονέων, με τα σωματεία, με τις ερασιτεχνικές ομάδες, με της ΑΜΚΕ κτλ. Παραμένω πιστή στην δέσμευση μου προεκλογικά η οποία ήταν μία και μοναδική. Να είμαι αυθεντική στην προσφορά μου και να έχω γνώμονα το κοινό καλό των πολιτών. Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου καλή δημιουργική συνέχεια, και παραμένω διαθέσιμη στο Δήμο ως πολίτης εάν μου ζητηθεί.
/J�

Panagiwtis Kapos Etsi Και απορώ πως εκατσες με τόσους μπαγλαμαδες διπλα σου τόσο καιρό....
Βίκυ Κοντέλη
Βίκυ Κοντέλη Δυστυχώς συμφωνώ με όλα όσα λες στην επιστολή σου.Σου εύχιμαι καλή τύχη σε ότι κάνεις γιατί το αξίζεις ...να είσαι πάντα δημιουργική και να καταφέρεις να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα...κάλές γιόρτες !
Mike Ross
Mike Ross Ευγενια μου σου ευχομαι τα καλυτερα καλη σταδιοδρομια στο καινουργιο σου <ανοιγμα>οι ανθρωποι με τα δικα σου πιστευω παντα θα πετυχαινουν.κ ααυτοι που πιστευουν σε εσενα θα ειναι διπλα σου στο καθε σου βημα...!!!Ηταν τιμη τους να εχουν εναν ΑΝΘΡΩΠΟ σαν κ εσενα στο team του Δημου...
Nakis Theocharides
Nakis Theocharides Δεν γνωρίζω τα του Δήμου. Γνωρίζω όμως την Nia απο το πανεπιστήμιο και βλέπω γύρω μου την σημερινή κατάσταση της ακυβερνησίας, της ανευθυνότητας και της διαφθοράς, ένα σύστημα που οι καλοί δεν έχουν θέση. Σε συγχαίρω κορίτσι μου για το οτι δεν άλλαξες για να χωρέσεις, που έμεινες πιστή στις αξίες σου και στα ιδανικά σου.
Νίκος Αστήθας
Νίκος Αστήθας Ευγενία Καλή συνέχεια !!
George Papadopoulos
Eirini Stella
Eirini Stella Ευγενία.....ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ!!! ;)
Katerina Tampasi
Katerina Tampasi Κρίμα! Μακάρι να μην ήταν έτσι..
Elli Mattheaki
Elli Mattheaki Σ΄ευχαριστούμε για την ενέργεια και τον χρόνο σου!!!! Δυστυχώς ειναι τα πραγματα ετσι όπως τα λες...
Nasias Statha
Nasias Statha Υποκλίνομαι κορίτσι μου..!! Τα είπες ολα..!!
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων: Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.