Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Δικαίωση π.Τοπικού Συμβούλου Νέας Μάκρης ,κου Μάκη Μεγαγιάννη μετά την απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας .

Συνέντευξη στην εφημερίδα ΖΩ
 -Αγαπητέ κε Μεγαγιάννη μετά την απόφαση του συμβουλίου της Επικρατείας η οποία σας δικαιώνει, θα θέλαμε να μας κάνετε μία αναδρομή στο ιστορικό της υπόθεσης ώστε να ενημερωθούν όλοι οι δημότες.
 Α.Μεγαγιάννης : θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δίνεται να εξιστορήσω τα γεγονότα της υπόθεσης αυτής ώστε να γνωρίζουν οι δημότες το χρονικό αυτής της δολοπλοκίας που στήθηκε εις   βάρος μου.
 Από την πρώτη μέρα λοιπόν της ανάληψης της διοίκησης του Δήμου από την νέα δημοτική αρχή όπως όλοι μας διαπιστώσαμε η διοίκηση και η λειτουργία του Δήμου ήταν χαμηλότερες των προσδοκιών χωρίς ουσιαστικό όραμα και λειτουργικότητα, με αποτέλεσμα να μείνουν πίσω όλες οι ανάγκες  από την καθημερινότητα  έως τον προγραμματισμό και τον σχεδιασμό των προτεραιοτήτων της επόμενης πενταετίας.

Το αποτέλεσμα λοιπόν ήταν η αυξανόμενη αντίδραση των δημοτών ,μία αντίδραση που είχε ως αποδέκτες τους συμβούλους κάθε περιοχής ξεχωριστά. Στην δική μας δημοτική κοινότητα λοιπόν οι δημότες διαμαρτυρόμενοι στράφηκαν τόσο κατά των δημοτικών όσο και κατά των τοπικών συμβούλων με αποτέλεσμα την δημιουργία ενός αρνητικού κλίματος κατά της γενικής εικόνας της νέας δημοτικής αρχής .Ένας από τους αποδέκτες αυτής της διαμαρτυρίας υπήρξα και εγώ με αποτέλεσμα να μεταφέρω με την σειρά μου την κατάσταση στα ενδότερα της ΄΄ομάδας διοίκησης του Δήμου΄΄. Η κλειστή όμως αυτή ομάδα η οποία και λειτουργούσε εν αγνοία του απόντος Δημάρχου ,ενοχλήθηκε σε σημείο μάλιστα που η ρήξη μου με την ομάδα αυτή ήταν ολοφάνερη σε όλα τα επίπεδα.
Μπροστά σε όλες αυτές τις εξελίξεις οι οποίες ήταν αρνητικές για το δημοτικό μας διαμέρισμα , προσπάθησα να αντισταθώ με κάθε τρόπο ερχόμενος σε σύγκρουση με τους αυλικούς του δημάρχου οι οποίοι αδιαφορούσαν παντελώς για τα προβλήματα της Νέας Μάκρης με αποτέλεσμα εγώ προσωπικά χωρίς να ευθύνεται κανένας άλλος να πάρω την πρωτοβουλία για την κλίση του Τοπικού συμβουλίου να ψηφίσει την προσπάθεια της επανίδρυσης του δήμου Νέας Μάκρης ως μία διέξοδο από τον μαρασμό και την αδιαφορία των διοικούντων.
 Η εξέλιξη αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι γιατί είχαν προηγηθεί μεγάλες αντιπαραθέσεις με τους ΄΄αυλικούς΄΄ λόγω των προσπαθειών από μέρους μου για την πεζοδρόμηση της παραλιακής η οποία έτυχε της αντίδρασης των επιχειρηματιών αλλά και των ιδιοκτητών της περιοχής καθώς επίσης και η πρόταση μου προς το τοπικό συμβούλιο να ψηφισθεί η παραχώρηση με κάθε τρόπο των ρυμοτομούμενων τμημάτων όπου έχουν κυρωθεί οι πράξεις εφαρμογής και ειδικότερα στο παραλιακό τμήμα της 5ης πολεοδομικής ενότητας τα οποία έπρεπε να έχουν αποδοθεί στους δημότες πριν από δέκα και πλέον χρόνια.
 -Τι ακολούθησε και απο ποιούς ;
Α.Μεγαγιάννης : Ακολούθησε λοιπόν μία συνωμοτική και οργανωμένη προσπάθεια εναντίον μου με αποκορύφωμα την παρασκηνιακά  παρασκευασμένη καταγγελία εις βάρος μου από επιχ/τία της παραλίας ότι τάχα τον εκβίασα  χρησιμοποιώντας την ιδιότητα μου.
Ο εκβιασμός ισχυρίστηκε ο εν λόγω επιχ/τιας αφορούσε την άδεια λειτουργίας του καταστήματος του , πράγμα που δεν ίσχυε διότι όπως απεδείχθη εκ των υστέρων εγώ το μόνο που έκανα ήταν να τον ενημερώσω για τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζε λόγω των διαφορών μεταξύ των ιδιοκτητών ,όπερ και εγένετο.
  Το αποτέλεσμα λοιπόν όλου αυτού του πολέμου από τους αυλικούς όσο και οι αντιδράσεις εναντίον της επανίδρυσης του δήμου Νέας Μάκρης ήταν να χρησιμοποιηθεί μία επιστολή μου προς τον δήμαρχο που εξηγούσε τα γεγονότα ως επιστολή παραίτησης ,γεγονός που δεν ίσχυε και αποκαλύφθηκε τελικά από την πρόσφατη απόφαση του ΣΤΕ όπου και κατέφυγα για να δικαιωθώ. Να σας ενημερώσω μάλιστα ότι για την εκμαίευση της επιστολής αυτής είχε επιστρατευθεί ο δημοτικός σύμβουλος κος Ζούρος ο οποίος εκμεταλλευόμενος την εμπιστοσύνη μου και  προφασιζόμενος τον εγγυητή της ομαλής εξέλιξης της διαμάχης μου με τους εσωτερικούς κύκλους του δημάρχου θεώρησε προτιμότερο να προδώσει  την εμπιστοσύνη μου προσδοκώντας στην εύνοια αυτών και  του δημάρχου με αντάλλαγμα την επανατοποθέτηση του σε θέση αντιδημάρχου όπερ και εγένετο την επομένη της υποτιθέμενης αποδοχής παραίτησης μου από τον δήμαρχο.
 -Επιστρέφετε πάλι στα καθήκοντά σας ;
Α.Μεγαγιάννης : Με το αίσιο τέλος της πολυδάπανης δικαστικής μου διαμάχης την στιγμή μάλιστα που αυτοί που με οδήγησαν σε αυτή απολαμβάνουν παχουλά μισθουλάκια πετώντας μάλιστα και ψίχουλα γύρω τους για να παριστάνουν τους παράγοντες, θα επιστρέψω δικαιωμένος στα καθήκοντα που μου ανατέθηκαν από τους δημότες της Νέας Μάκρης υποσχόμενος ότι μέχρι το τέλος της θητείας αυτής της δημοτικής αρχής θα παραβρίσκομαι εκεί για να προασπίζομαι τα συμφέροντα τους και μόνο χωρίς οποιαδήποτε ανταμοιβή ούτε επαγγελματική εξάρτηση όπως και έκανα μέχρι σήμερα.
Τέλος θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τον κο Νίκο Χατζηγιάννη ο οποίος με τις ενέργειες του ως νομικός μου εκπρόσωπος κατατρόπωσε τους σκευωρούς και πέτυχε την μεγάλη δικαίωση μου.
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.