Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Μαρτυρίες κατοίκων Ανατολικής Αττικής: Ήταν κόλαση παντού έβλεπες φλόγες και φωτιά (φωτό,βίντεο)

«Έχασα την περιουσία μου, κάηκε το φορτηγό μου γιατί κοίταζα να σώσω το σπίτι μου από τη φωτιά» είπε μεταξύ άλλων ο Βασίλης μόνιμος κάτοικος του Καλάμου. 

Αδιαφορία στις αρχές καταλογίζουν οι κάτοικοι σε Κάλαμο, Βαρνάβα και Γραμματικό, που είδαν τις περιουσίες τους να καίγονται
Καθυστέρηση και αδιαφορία καταγγέλλουν οι πολίτες των περιοχών της ανατολικής Αττικής που έχουν πληγεί από τις φωτιές των τελευταίων 24ωρων, κατονομάζοντας ως υπεύθυνους τους φορείς που συντονίζουν την κατάσβεση των πυρκαγιών σε Κάλαμο, Βαρνάβα και Γραμματικό.
Καμμένα σπίτια, καμένες εκτάσεις και καμμένοι δρόμοι εντός των οικισμών είναι οι εικόνες που συνθέτουν το παζλ της καταστροφικής πυρκαγιάς που ξεκίνησε χθες το μεσημέρι σε περιοχή του Καλάμου.
«Έχασα την περιουσία μου, κάηκε το φορτηγό μου γιατί κοίταζα να σώσω το σπίτι μου από τη φωτιά» είπε μεταξύ άλλων ο Βασίλης μόνιμος κάτοικος του Καλάμου.
«Όλο το βράδυ δεν κλείσαμε μάτι και ήμασταν στη γειτονιά με το λάστιχο ανά χείρας, περιμένοντας την φωτιά. Ευτυχώς δεν ήρθε από εδώ» είπε ανακουφισμένη η κυρία Μαρία που θυμήθηκε την φωτιά του 1992.
«Το σημείο που τραβάτε χθες το βράδυ ήταν κόλαση. Παντού έβλεπες φλόγες και φωτιά. Το σπίτι με την γκρεμισμένη στέγη είναι του κουμπάρου μου. Εγώ ήμουν εδω με το λάστιχο να προστατέψω το δικό μου. Πλήρης αδιαφορία των αρχών. Εάν ήθελαν την φωτιά την έσβηναν. Καθυστέρησαν δύο ώρες να πάνε στην πυρκαγιά» είπα αγανακτισμένος ο κ. Μανώλης.  ---
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.