Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

2018 - Νέα χρονιά, Νέοι στόχοι – Νέα Αρχή

Ο χρόνος που πέρασε άφησε πάνω μου τα σημάδια του, κάνοντας με σοφότερο τόσο σε θέματα Blogging, όσο και σε θέματα διαπροσωπικών σχέσεων. Βασικά με έκανε σοφότερο όσον αφορά την ανθρώπινη φυλή και πως αυτή εκφράζεται (καλά ή άσχημα). Για αυτό, αν και δεν το συνηθίζω αποφάσισα να θέσω νέους στόχους για αυτό το νέο έτος. Στόχους ρεαλιστικούς, θέλω να πιστεύω και άμεσα εφαρμοστέους. Νέα Χρονιά, νέοι στόχοι... μια καινούργια αρχή.

Blogging
Θέλω να συνεχίσω να μοιράζομαι μαζί σας tips και συμβουλές για το Blogging. Άλλωστε για μένα είναι μια συνεχής διαδικασία μάθησης. Κάθε φορά που μαθαίνω κάτι καλά θέλω να το μοιράζομαι και με άλλους. Δεν θέλω να το παίζω παντογνώστης, απλά μου αρέσει να μοιράζομαι εμπειρίες και γνώσεις από πράγματα που αγαπώ και το Blogging είναι ένα από αυτά. Σίγουρα θα συνεχίσω να γράφω σχετικά άρθρα, αλλά θα ήθελα από εσάς να μου πείτε αν υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο που θα θέλατε να δείτε από μένα. Αν πάλι είναι κάτι που δεν σας αρέσει επίσης θα ήθελα να το μάθω.
Σχέσεις
Το 2017 έφυγε αφήνοντας μια δυσάρεστη γεύση. Δυσάρεστη γιατί δεν εκπληρώθηκαν κάποιοι στόχοι, γιατί υπήρξε ψυχολογική φθορά από καταστάσεις και συναναστροφές που δεν ήταν σωστές. Μέσα στο 2017 έκανα αρκετά λάθη και έμαθα από αυτά. πιθανότατα να πλήγωσα κάποιους (σίγουρα όχι οικειοθελώς) και για αυτό οφείλω να ζητήσω συγγνώμη. Σίγουρα παρεξηγήθηκα από πολλούς, οι οποίοι παρερμήνευσαν τα λόγια μου, αλλά έτσι είναι η ζωή.  Εμπιστεύτηκα ανθρώπους που δεν έπρεπε, οι οποίοι με πρόδωσαν ή μου επιτέθηκαν. Δυστυχώς ο χώρος της επικοινωνίας Blogging, (Facebook, YouTube, Instagram, Tweeter)  είναι γεμάτος από μισαλλοδοξία, φθόνο, υποκρισία, αντιζηλίες, εγωισμούς και δίψα για δόξα. Τι δόξα όμως και με πιο τίμημα; Δεν ξέρω αλλά κάποιοι έχουν πιστέψει ότι είναι κάτι το εξαιρετικό επειδή απλά ασχολούνται με το Blogging. Και αυτόματα υιοθετούν ύφος 40 καρδιναλίων απέναντι σε όλους τους υπόλοιπους (συναδέλφους ή followers). Έχω δεχτεί προσωπικά "συμβουλές" από συναδέλφους που μου έλεγαν "Μην κάνεις παρέα με αυτόν, γιατί έχει πολλούς Haters και θα σε καταστρέψει" ή "Δεν σου μιλάω γιατί έχεις κολλητηλίκια με την τάδε που αντιπαθώ". Για να μην μιλήσω για την απαίτηση τους να αλλάξω την πολιτική του Blog μου. Κάποιος άλλος μάλιστα μου επιτέθηκε για τα μαθήματα Blogging (λες και είναι ο πολύτιμος λίθος και δεν πρέπει να τον μοιραστούμε με κανένα). Ειλικρινά η συμπεριφορές αυτές είναι χειρότερες και από παιδιά του δημοτικού. Αλλά υπάρχουν. Κάθε μέρα ανακαλύπτω ότι προσωπικά εμένα δεν μου ταιριάζει όλη αυτή η ατμόσφαιρα. Δεν με αφορά όλη αυτή η αρνητικότητα.  
Και φυσικά υπάρχουν και τα ψώνια, πολλά ψώνια, ζουν σε ένα μαγικό κόσμο τσιχλόφουσκας και πούδρας και νομίζουν ότι όλος ο κόσμος τους οφείλει κάτι. Πιθανότατα να φταίει και η ηλικία, καθώς πολλοί bloggers είναι σε πολύ νεαρή ηλικία και νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και πως όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από αυτούς.
Εύχομαι το 2018 να είναι γεμάτο υγεία και δημιουργία και εμπειρίες καλές. Να είναι πλούσιο σε αγάπη και αλληλοσεβασμό. Εύχομαι να είναι εποικοδομητικό και υπόσχομαι (στον εαυτό μου κυρίως) να είναι αξέχαστο και να συμπληρώσει ότι δεν κατάφερε να μου φέρει το 2017. Θέλω το 2018 να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στον εαυτό μου και τους ανθρώπους που αγαπώ και είναι δίπλα μου. Θέλω να κοιτάξω την υγεία μου. Θέλω να δώσω περισσότερη αγάπη στην οικογένεια μου και ειδικά στην γυναίκα μου. Θέλω μια καινούργια αρχή. Μια καινούργια αρχή είναι αυτός ο χρόνος για μένα. Ελπίζω να μείνετε μαζί μου σε αυτό το υπέροχο bloggoταξίδι. Σας υπόσχομαι να είναι αξέχαστο.
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..
 http://www.thekmprojects.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.