Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Επιστολή Παραίτησης με αιχμές από το Δ.Σ. της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Μαραθώνος (Κ.Ε.Δ.ΜΑ.), της Αναστασίας Παππά

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ 

Προς: Πρόεδρο και μέλη Δ.Σ. Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Μαραθώνος 
Πρόεδρο και μέλη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Μαραθώνος 

Κοινοποιούμενη προς: Δήμαρχο Μαραθώνος κ. Ηλία Ψηνάκη 
Γενική Γραμματέα Δήμου Μαραθώνος κ. Πηνελόπη Μικελοπούλου 
Κυρίες, Κύριοι 
Με την παρούσα θα ήθελα να δηλώσω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Κ.Ε.Δ.ΜΑ. Στην ως άνω θέση βρέθηκα από την αρχή της ανάληψης των καθηκόντων της παρούσας Δημοτικής Αρχής. Έκτοτε τελούσα πάντοτε τα καθήκοντά μου με παρρησία και ευσυνειδησία, όπως ακριβώς κάνω και στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Κατά το παρελθόν, πολλές ήταν οι φορές που διαφώνησα με τον τρόπο διαχείρισης και διοίκησης του προηγούμενου Προέδρου της Κ.Ε.Δ.ΜΑ. κ. Γεωργίου Νησιώτη. Πάντοτε εξέφραζα την αντίθεσή μου τεκμηριωμένα, όταν θεωρούσα ότι σπαταλιόταν δημόσιο χρήμα για υπερκοστολογημένα, κατά την άποψή μου, προϊόντα ή υπηρεσίες σχετικές με ζητήματα με μικρή διάρκεια ζωής τα οποία θα είχαν πολύ μικρό αντίκτυπο στην τοπική κοινωνία. Το Δ.Σ. εξάλλου είχε μετατραπεί σε ένα σώμα που ενέκρινε απλώς δαπάνες χωρίς κανέναν απολύτως λόγο στον προγραμματισμό των δράσεων. Η αντίθεσή μου εκφραζόταν πάντοτε και ας προκαλούσε τη μήνι του κ. Νησιώτη.
Μετά την παραίτησή του, και κατά την ψηφοφορία για την ανάδειξη νέου Προέδρου, ρώτησα την κ. Ρίζου, υποψήφια τότε και νυν Πρόεδρο, ποιος θα είναι ο τρόπος που θα επιλέξει να διοικήσει την Κ.Ε.Δ.ΜΑ. εφόσον εκλεγεί. Συγκεκριμένα, τη ρώτησα αν θα επιλέξει την οδό της διαφάνειας. Η απάντησή της ήταν καταφατική και για αυτό το λόγο είχε τη θετική μου ψήφο. Έτσι παρέμεινα ως μέλος του Δ.Σ. προσδοκώντας την αλλαγή στον τρόπο διοίκησης και προσφέροντας στον τόπο μου και από αυτήν τη θέση όπως κάνω με κάθε άλλη που μου έχει ανατεθεί στα πλαίσια των καθηκόντων μου ως Δημοτικής Συμβούλου τιμώντας την ευθύνη που μου ανέθεσαν οι συμπολίτες μου με την ψήφο τους.
Τέσσερις μήνες μετά, όμως, δυστυχώς διαπιστώνω ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει, πέραν του γεγονότος ότι η νυν Πρόεδρος είναι πιο ευγενική. Το Δ.Σ. εξακολουθεί να είναι ένα όργανο το οποίο απλώς εγκρίνει δαπάνες, χωρίς κανένα όραμα ή ουσιαστικό προγραμματισμό ώστε να υπάρχουν μακροπρόθεσμα (ή πολλές φορές ακόμα και βραχυπρόθεσμα) οφέλη στην τοπική κοινωνία. Για παράδειγμα, η Κ.Ε.Δ.ΜΑ. διοργανώνει Ημιμαραθώνιο στις 29 Απριλίου 2018, η οργάνωση του οποίου ξεκίνησε μόλις ενάμιση μήνα πριν τη διεξαγωγή του.  
Ο προϋπολογισμός του Ημιμαραθωνίου αγγίζει τα 54.000 ευρώ αν και έχει χάσει το μεγαλύτερο χορηγό του, δηλαδή την TORAY CHINA. Η συγκεκριμένη εταιρεία είχε χρηματοδοτήσει τον πρώτο Ημιμαραθώνιο του Δήμου μας με 80.000 ευρώ, πέρσι έπεσε στις μόλις 20.000 ενώ φέτος απέρριψε εντελώς το αίτημά μας με συνοπτικές διαδικασίες. Θα ήθελα να ακούσω μία εξήγηση για την απώλεια αυτού του μεγάλου και γενναιόδωρου χορηγού κάποια στιγμή. Χωρίς χορηγούς λοιπόν, χωρίς τον απαραίτητο χρόνο για τη σωστή οργάνωση, προετοιμασία και επικοινωνία, με διάχυτο το σκεπτικό «Ας το κάνουμε τώρα όπως όπως και βλέπουμε», προχωράμε στην διοργάνωση ενός Ημιμαραθωνίου ο οποίος θα κοστίσει 54.000 ευρώ από ίδιους πόρους της Κ.Ε.Δ.ΜΑ. και του Δήμου εάν δεν βρεθούν χορηγοί.
Σε ό,τι δε αφορά τη διαφάνεια, μετά τα πρόσφατα δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο, που αφορούσαν τον τρόπο διαχείρισης Επιχείρησης (ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ) αλλά και πληρωμές υπέρογκων ποσών για απολύμανση μοκέτας στο γραφείο της Προέδρου (Marathonnews), το Δ.Σ. της Κ.Ε.Δ.ΜΑ. έλαβε την απόφαση να εξουσιοδοτήσει την Πρόεδρο να απαντήσει εμπεριστατωμένα και με στοιχεία. Η απόφαση αυτή ελήφθη πριν από έναν περίπου μήνα. Έως και σήμερα η Πρόεδρος δεν έχει απαντήσει για λόγους που μόνο εκείνη κατανοεί.
Είναι δε αδιανόητο για μένα να εμπλέκεται το όνομά μου σε όλα τα ανωτέρω, ειδικά από τη στιγμή που καταγεγραμμένα έχω πολλάκις διαχωρίσει τη θέση μου ασκώντας κριτική σε όλες τις ανωτέρω πρακτικές. Για το λόγο αυτό, μετά λύπης μου παραιτούμαι από μέλος του Δ.Σ. της Κ.Ε.Δ.ΜΑ. και παρακαλώ τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου να μεριμνήσει για την αντικατάστασή μου από το Σώμα.
Μαραθώνας, 19/03/2017
Με εκτίμηση, 
Αναστασία Γ. Παππά
Δημοτική Σύμβουλος
https://www.dimotisnews.gr
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.